6 Ekim 2012 Cumartesi

Ve İlahi Adalet…


Federasyon seçiminde belki de bu sonuca en çok sevinenlerin başında geliyorumdur. İlahi adalet yerini buldu ve hak edilen sonuç çıktı ortaya.

Yeni yönetimde voleybola emek harcamış bir sporcunun da görev alacak olması ayrı bir mutluluk.

 Hiçbir zaman ben demedim biz dedim diyen eski federasyon başkanımız ben demedim diyor ama ekrana çıkıp kaptanımıza takım adına attığı mesajları okurken sadece kendi adına okuyordu…


Artık her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum. Voleybol hak ettiği yerde olacak. Emeği çok teşekkür edelim vefa adına diyenler ile aynı düşüncede değilim maalesef ki.

Nedeni ise;

-Salonlar sizce gerekli yerlere mi yapıldı?

-Maddi zorluklar çeken takımlara ne gibi bir katkısı olmuş Federasyonun?

-Milli başarılar onunla oluştuysa Erkek takımının olduğu takım Milli takım değil miydi?

-Altyapıdan onun sayesinde ve katkısı ile kaç oyuncu çıkmış?

-Yabancı sınırlaması ile bu başarı alındı ise; Neslihan, Esra, Gülden, Gözde yedek miydi?

-Voleybol maçlarını hangi şifresiz uydusuz kanalda izleme imkanı bulabilmişiz?

Bunun gibi sayılacak daha çok örnek var ama artık yazarak zaman kaybetmenin bir anlamı yok.

Yeni yepyeni Federasyonumuza görevinde başarılar:)

Umarım federasyona salon manzarası ilham kaynağı olur:))  

Sevgilerle
Ayşegül KAYA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder