22 Ağustos 2012 Çarşamba

Pasör Turşusu...


Turşu konusunda üzerimize kimseyi tanımayız.

Turşunun her türlüsünü çok güzel yaparız. Meyveden, sebzeden, insandan…

Son günlerde mayalanmasına çalışılan Galatasaray Bayan Takımının pasör turşusuymuş…

En son Cansu Aydınoğulları’nı kadroya katmışlar, iyi hoş, geçen sene final etabında Lobianco sakatken Gamze neredeyse Lobianco gibi oynamamıştı zaten. Biz miyop hipermetrop astigmat ve bilumum göz rahatsızlıları ile izlediğimiz için maçları anlayamamışız.

O yüzden aynı yaş grubundan bir pasör daha alıp ikisini birbirine yedek yaparak turşu kurmak, her maç birini tribüne yollayıp, birini tribün turşusu diğerini de yedek turşusu yapmak istemişler…

Böyle durumları bile bile de transfer olan oyunculara zaten denecek bir şey yok. Sanmayın ki tek suçlu takım.

Buyrun herkese afiyet olsun...





Sevgilerle
Damla ÜNVER

3 yorum:

  1. Damla hanım bu kadar agresif değildi,aslında agresifti ama kendine yapılan eleştirilere karşı agresifti.İtalyan sitelerinden Copy past yapıyor dediğimiz için demediğini bırakmamıştı.Şimdi yazdıklarında da bu görünüyor.Ama söz meclisten dışarı iyi yapıyor.Fakaat;Voleybolda turşu kurulacaksa eğer bu,müesseselere daha uygundur.Çünkü herkes turşu kuramaz,tuzunu iyi ayarlayıp bidonun ağzını sıkı kapatmanız ve uzun süre bekletmeniz gerekir.

    YanıtlaSil
  2. Siz copypaste yaptığımı düşünebilirsiniz, ama ben hiçbir zaman öyle bir şey yapmadım fakat sizin düşünceniz o yönde olabilir bu konuda tartışmak istemiyorum. Ben olayı müessese ya da farklı takımlar olarak ayırmıyorum, yanlış yanlıştır sonuçta ben her zaman ortada bir yanlış varsa bunu dile getirdim. Bence burada önemli olan oyunculardır, x takımı yapınca doğru y takımı yapınca yanlıştır diyemem. Zaten bunlar benim düşüncelerim, siz farklı düşünebilirsiniz. Müessese eleştiriniz varsa buyrun yazın, okuyalım tartışalım.



    Damla.

    YanıtlaSil
  3. Müesseselerin son 3-4 yılda kulüp takımlarının silkinmesinden dolayı bir iktidar kaybı telaşı/korkusu var.Bunun için sizin uygun bir yazınızın altında devam ederiz.

    YanıtlaSil