1 Ağustos 2012 Çarşamba

Sistem Oturtma


Sistem Oturtma..

Önce kafanıza göre kulüp takımlarından oyuncuları seçiyorsunuz…

Daha sonra bu oyunculardan kim nasıl oynar, kim kiminle uyumludur diye dikkate almadan bir ilk 6 oluşturuyorsunuz…

Geri kalan oyuncuların kenardaki duruşunu, ilk 6’nın performansından bağımsız olarak değerlendiriyor ve onları bekletiyorsunuz…

Kimilerine biraz kıyak yaparak saç baş yolduran oyununa rağmen ısrarla garanti yer veriyorsunuz…
Daha sonra da çok uzun zamandan beri devam eden kötü oyunumuzu sistemleştirmiş oluyorsunuz…

Bu sistem takımımızda çok güzel oturdu hatta inanın dibi tutmak üzere!



Kimse kendini kandırmasın, A Bayan Milli Takımımızın performansı çok uzun zamandan beri gerçek anlamda iyi bir oyun ortaya koyamıyor, evet maçlar kazandık ancak bunlar biraz da karşı tarafın oyunundan da kaynaklandı. Biz de ara ara iyi hareketler yaptık sürekliliği olmayan, bir sistemi olmayan.

Şimdi diyecekler ki, olimpiyatlarda iki maç yenildik diye bunları hemen yazıyorlar, hayır efendim öyle yapmıyorum, Grandprix maçları sırasında yazdığım ve olumsuz düşünmek istemediğim için yayınlamadığım bir yazım bekliyor, bu maçlardan sonra paylaşmayı düşünüyorum.

Voleybolda söz sahibi her ülkenin bir sistemi var, bizim de var “sistemsizlik” ve “ezbercilik”, biraz da Ruslardan alıntı yüksek yüksek toplar.

Sevgiler
Damla ÜNVER


2 yorum:

  1. VM sitesinden ayrıldınız heralde.Yazdıklarınıza bakınca benim bir zamanlar yazdığım tarzı benimsediğinizi memnuniyetle görüyorum.İşler güçler derken ben voleybolmania'ya zaman ayıramadım,baktım ki neredeyse 2 senedir yazmamışım.Sizin blogu bugün görünce nostalji oldu.Kadın milli takımda bir çok sorun var bunları fırsat buldukça paylaşıcam.Saygılar,üvey sevgili.

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç bir zaman sizin yazdığınız tarz ile yazmadım, yazamam. Burada söz konusu olan asla kişilikler olamaz. Siz yazdığınız yazılarda ki buna ben de dahil oldum bir süre, saldırı hatta hakaret boyutuna ulaşan cümleler kullandınız. Herkesin tarzı ayrı o yüzden. Paylaşımlarda tabii ki bulunabilirsiniz. iyi bayramlar
    Sevgiler
    Damla Ünver

    YanıtlaSil